ریزه کاری‌های مدیریت

همه انسان ها مدیر هستند اما فقط بعضی از آنها جزء رهبران تأثیرگذار خواهند بود.

ریزه کاری‌های مدیریت

همه انسان ها مدیر هستند اما فقط بعضی از آنها جزء رهبران تأثیرگذار خواهند بود.

ریزه کاری‌های مدیریت

آن خدایی که من می‌شناسم، شب منتظر است برخیزی برای نماز شب تا خلوتی عاشقانه کند با تو...

آخرین نظرات
  • ۲۹ آبان ۹۶، ۲۰:۲۲ - سعید رسول نیا
    قشنگ بود
  • ۲۸ آبان ۹۶، ۲۰:۳۵ - من انقلابی ام
    ممنون
  • ۲۷ آبان ۹۶، ۲۰:۲۱ - محسن رحمانی
    تشکر.
  • ۲۶ آبان ۹۶، ۲۲:۳۸ - هادی مشایخی
    مرسی

پاسخ به سؤالات زیر، می‌تواند به شما برای ارائه محصول بهتر کمک نماید:

1- خواسته واقعی کاربران چیست؟ (محصول و خدمات، چه مشکلی را از کاربر برطرف می‌کند. "محرک درونی")

2- چه‌چیزی کاربران را به محصولات و خدمات شما متمایل می‌کند؟ ("محرک خارجی")

3- از چه‌طریقی، پیش‌بینی دریافت پاداش برای کاربران ساده می‌شود و چگونه محصولات و یا خدمات، این فعالیت را ساده‌تر می‌کند. (اقدام)

4- آیا پاداش‌ها باعث رضایت کاربران می‌شود. (پاداش متغیر)

5- چه فعالیتی باید انجام شود تا کاربران روی محصولات و یا خدمات شما سرمایه‌گذاری کنند؟ آیا فعالیت کاربران، پایه‌گذار محرک بعدی است و آیا ارزش ذخیره شده، باعث بهبود استفاده از محصول می‌شود. (سرمایه‌گذاری)


  • محمدحسین ظرافتی

مشتری دائمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">